
Tak, zaopatrujemy się wyłącznie u autoryzowanych dystrybutorów oraz u samych producentów i oferujemy wyłącznie produkty oryginalne i nowe, w oryginalnych opakowaniach. Kupując u nas możesz być pewny, że nabywasz taki sam produkt jak w tradycyjnej perfumerii. Posiadamy również showroom, w którym możesz poznać wszystkie produkty, które mamy w swojej ofercie.
2. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?
W większości przypadków zamówienie jest realizowane w ciągu jednego/dwóch dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach zastrzegamy sobie maksymalny czas realizacji zamówienia do 7 dni roboczych. Gdyby miało nastąpić opóźnienie i przekroczenie regulaminowego czasu dostawy (7 dni roboczych) poinformujemy Państwa o tym, mailowo lub telefonicznie, z podaniem powodu wydłużenia czasu oczekiwania i przewidywanej daty dostawy.
3. Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Tak, w naszym showroomie: LAMVSCO, Rynek 4, budynek Miejskiego Ośrodka Kultury, 32-300 Olkusz.
4. Czy mogę otrzymać rabat?
Nasza polityka rabatowa premiuje lojalność Klientów – system rabatowy premiuje każde Państwa zamówienie punktami dla każdego zarejestrowanego użytkownika.
Odpowiednia ilość punktów zapewnia stały rabat procentowy.
250 pkt = stały rabat w wysokości 5%
600 pkt = stały rabat w wysokości 10%
Często przyznajemy dodatkowe rabaty w trakcie trwania akcji promocyjnych – dotyczących zarówno poszczególnych marek, jak i całego asortymentu. O promocjach informujemy zarejestrowanych Klientów mailem. Rabaty promocyjne nie łączą się ze stałym rabatem lojalnościowym.
5. Czy można otrzymać fakturę VAT?
Tak, wystarczy o tym poinformować podczas składania zamówienia.
6. Czy można otrzymać próbki kosmetyków / perfum?
Tak, w miarę możliwości próbki kosmetyków i perfum dołączamy do każdego zamówienia podczas kompletowania wysyłki. W przypadku perfum istnieje możliwość zakupu próbki z dowolnie wybranego zapachu. Należy pamiętać, że pojemność próbki może się wahać o 0,1ml (przykładowo; próbka oznaczona jako 2ml może mieć pojemność od 1,9ml do 2,1ml).
7. Czy można zamówić produkt z dostawą zagranicę?
Tak, w przypadku zamówień zagranicznych indywidualnie określamy koszty wysyłki w zależności od kraju przeznaczenia oraz wagi przesyłki. Termin realizacji jest zbliżony do terminy w przypadku dostaw krajowych.
8. Czy mogę być informowana o promocjach i nowościach?
Tak, wystarczy się zarejestrować w naszym serwisie lub zapisać się do naszego newslettera.
9. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
Oczywiście. To podstawowe prawo przysługujące klientom podczas zakupów w Internecie. Mają Państwo 14 dni na rezygnację z zakupu - bez konieczności podawania jakiejkolwiek przyczyny. Wystarczy odesłać towar na nasz adres a sklep zwróci Państwu pieniądze za zakup. Zwracany artykuł nie może oczywiście nosić śladów użytkowania i musi być w stanie, w którym będzie można go sprzedać jako produkt nowy. Zwrócone muszą zostać także wszystkie próbki/upominki/gratisy, które zostały Państwu nieodpłatnie przekazane jako dodatek do zakupu. Nie przyjmujemy zwrotów towarów sprowadzonych lub wykonanych na specjalne zamówienie klienta.